Свяжитесь с нами

044 289-87-57 044 529-01-17

Свяжитесь с нами

044 289-87-57
044 529-01-17

Новости

З 30 КВІТНЯ – НОВА ЗВІТНІСТЬ З ЄСВ

 

З 30 КВІТНЯ – НОВА ЗВІТНІСТЬ З ЄСВМінфін   наказом від 14.04.2015 р. № 435   затвердив Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

 Також відомство затвердило:

 ∙ звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого ЄСВ до фіскальних органів (форма № Д4);

 ∙ звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб і суми нарахованого ЄСВ (форма № Д5);

 ∙ звіт про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь, що підлягають сплаті, і суми доплати до фіскальних органів (форма № Д6);

∙ звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (форма № Д7);

 ∙ довідник категорій страхувальників, які сплачують єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;

∙ довідник кодів підстав для обліку стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства.

 Звертаємо увагу, що наказ № 435 оприлюднений і набирає чинності сьогодні, 30 квітня 2015 року.

 Виходячи з цього, швидше за все, здавати місячну звітність з ЄСВ за новими формами страхувальникам доведеться починаючи зі звітності за квітень 2015 року, а річну - починаючи зі звітності за 2015 рік. 

на основі матеріалів ЛІГА: ЗАКОН

 

 

 

События - возврат вкладов из проблемных банков Кулаков Виталий

События - возврат вкладов из проблемных банков Кулаков Виталий


ПОДАТКОВИЙ КОМПРОМІС ПРОПОНУЮТЬ ПРОДОВЖИТИ ДО 1 ЧЕРВНЯ

 

 Як відомо, процедура досягнення податкового компромісу триває не більше 70 календарних днів після подання уточнюючого розрахунку.

 Подання платником податків уточнюючого розрахунку за періоди, щодо яких не була проведена документальна перевірка, може бути підставою для проведення документальної позапланової перевірки відповідно до процедури податкового компромісу за наявності розбіжностей, виявлених камеральною перевіркою.

 Протягом 10 робочих днів після подання уточнюючого розрахунку контролюючий орган у разі виявлення розбіжностей повідомляє платника податків про результати камеральної перевірки.

 Законопроектом, зокрема, передбачено, що незгода платника податків з результатами камеральної перевірки є виключною підставою для призначення документальної позапланової перевірки, про що платник податків повідомляється в обов'язковому порядку.

на основі матеріалів ЛІГА: ЗАКОН

 

 

 

ЯК ВИПРАВИТИ НЕПРАВИЛЬНИЙ ІПН ПОКУПЦЯ У ПОДАТКОВІЙ НАКЛАДНІЙ

ЯК ВИПРАВИТИ НЕПРАВИЛЬНИЙ ІПН ПОКУПЦЯ У ПОДАТКОВІЙ НАКЛАДНІЙДФСУ відповіла на запитання, як у податковій накладній виправити помилку в полі «ІПН покупця», а також в умовному ІПН.

Виправлення помилки, допущеної в полі «ІПН покупця» податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН, здійснюється в такий спосіб:

1) продавець повинен скласти розрахунок коригування до такої податкової накладної з урахуванням таких особливостей:

∙ у заголовній частині вказуються дані із заголовної частини податкової накладної з помилкою (тобто з помилковим ІПН), а в табличній частині зі знаком «-» наводиться обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, які були зазначені в податковій накладній;

∙ у полі «Дата складання» вказується дата складання податкової накладної з неправильним ІПН;

2) такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН платником податків, чий неправильний ІПН був зазначений у графі «ІПН покупця» податкової накладної, до якої складено такий розрахунок;

3) продавець повинен скласти і зареєструвати в ЄРПН другу податкову накладну з урахуванням таких особливостей:

∙ реквізити заголовної частини вказуються без помилок, тобто в полі «ІПН покупця» зазначається правильний ІПН покупця;

∙ у полі «Дата складання» вказується дата виникнення податкових зобов'язань продавця, тобто дата складання податкової накладної з неправильним ІПН;

∙ такій податковій накладній присвоюється новий порядковий номер, що відрізняється від порядкового номера податкової накладної з неправильним ІПН покупця;

∙ у табличній частині такої податкової накладної відображаються обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, які були зазначені в податковій накладній з неправильним ІПН.

 Якщо в період з дати складання податкової накладної з неправильним ІПН до дати фактичного складання другої податкової накладної змінилася сума компенсації вартості зазначених у податковій накладній з неправильним ІПН товарів/послуг, то в другій податковій накладній не допускається зазначення показників з урахуванням таких змін.

У такому випадку складається розрахунок коригування до другої податкової накладної, в якому відображаються відповідні коригування кількісних і вартісних показників.

Податківці зазначили, що виправлення ІПН покупця можливе тільки у випадку, коли з дати складання податкової накладної з неправильним ІПН покупця не минуло 180 календарних днів. Тобто розрахунок коригування до податкової накладної з неправильним ІПН покупця і друга податкова накладна можуть бути зареєстровані не пізніше, ніж через 180 календарних днів з дати їх складання, зазначеної в таких розрахунку коригування і податковій накладній.

на основі матеріалів ЛІГА: ЗАКОН

 

КОЛЕКТОРАМ МОЖУТЬ ЗАБОРОНИТИ ПОГРОЗИ ТА НІЧНІ ДЗВІНКИ

 

КОЛЕКТОРАМ МОЖУТЬ ЗАБОРОНИТИ ПОГРОЗИ ТА НІЧНІ ДЗВІНКИУ парламенті зареєстровано   законопроект № 2615 про захист споживачів від зловживань з боку колекторів.

Згідно з проектом
   колектор   - це суб'єкт підприємницької діяльності, який від власного імені або від імені кредитора здійснює діяльність із повернення заборгованості за грошовими зобов'язаннями споживача.

Передбачається, що
   колектор не може   використовувати заборонені законом методи стягнення заборгованості, в тому числі заподіювати шкоду життю чи здоров'ю боржника, його репутації, майну; вимагати від родичів і близьких боржника перейняття на себе тих чи інших зобов'язань; явно чи приховано погрожувати боржникові.

Законопроектом також пропонується заборонити:

- контактувати із споживачем шляхом телефонних дзвінків з 20 години вечора до 9 години ранку, а також у святкові та неробочі дні; частіше ніж один раз на тиждень;

- контактувати із споживачем за місцем роботи, у тому числі направляти повідомлення боржникові на роботу;

- направляти повідомлення електронною поштою або SMS-повідомленнями, а також за допомогою автовідповідача тощо.

Згідно з проектом при здійсненні колекторської діяльності   колектор має право :

1) проводити телефонні переговори з боржником;

2) направляти письмові повідомлення (претензії) боржника за адресою його проживання;

3) проводити особисті зустрічі уповноважених представників колектора щодо стягнення боргів з боржником або його адвокатом (іншим представником).

Також у проекті зазначено, що споживач має право на   відшкодування   моральної або матеріальної шкоди, заподіяної внаслідок незаконних дій колектора.

на основі матеріалів ЛІГА: ЗАКОН

 

 

 

 

Последние видео

Заказать обратный звонок




Свяжитесь с нами

044 289-87-57

© «ADVICE» , 2013
01042, г. Киев, ул. Академика Филатова, 22/8, оф.200
Тел.: (044) 289-87-57, (044) 529-01-17
E-mail: partner@advice.in.ua

Свяжитесь с нами

044 289-87-57

© «ADVICE» , 2013
01042, г. Киев, ул. Академика Филатова, 22/8, оф.200
Тел.: (044) 289-87-57, (044) 529-01-17
E-mail: partner@advice.in.ua