Повідомляємо Вас, що з 12.07.2013 р. внесено зміни до Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. №88.
Зміни стосуються п. 2.15 та 2.16, які викладені у новій редакції. Відтепер первинні документи підлягають обов'язковій перевірці (у межах компетенції) працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою та змістом, тобто перевіряється наявність у документах обов'язкових реквізитів та відповідність господарських операцій чинному законодавству у сфері бухгалтерського обліку. У разі виявлення невідповідності первинного документа вимогам законодавства у сфері бухгалтерського обліку такі документи з письмовим обґрунтуванням передаються керівнику підприємства, організації. До прийняття письмового рішення керівника з цього питання такі документи не приймаються до виконання.
АТ «Адвокатська фірма «ADVICE»
Адвокат Кулаков Віталій
Звяжіться з нами
044 209 23 52