Шановні читачі, повідомляємо Вас про те, що з 01.03.2013 р. вступає в дію Наказ Міністерства фінансів України № 1340 від 17.12.2012р. "Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних і порядку його ведення".
Даним документом уточнюється, хто веде Реєстр, як веде реєстр філія або структурний підрозділ, хто зобов'язаний вести окремі реєстри (наприклад: підприємства с/г напряму, переробні). Крім того, регламентується, що Реєстр ведеться в електронному вигляді, але, за бажанням платника, може вестися і в паперовому.
Усі графи, що мають грошові показники, заповнюються в гривнях з копійками. Вказується, які операції обліковуються в реєстрі окремо.
При цьому, платники податку зобов'язуються щомісяця надавати до податкового органу копії записів у Реєстрах за певний період.
Регламентується порядок заповнення реєстру, здійснення уточнень певних показників.
Ця інформація особливо цікава бухгалтерам підприємств, які є платниками ПДВ.
Звяжіться з нами
044 209 23 52