Звяжіться з нами

044 209 23 52 067 233 50 58

Звяжіться з нами

044 209 23 52
067 233 50 58

Електронний кабінет платника податків: проект податкової реформи – 2016

Категорія: Новини Оновлено 23.12.2022 08:44 Опубліковано 18.08.2016 13:34

кабНа початку тижня Мінфін презентував проект податкової реформи-2016, яка передбачає доповнення ПКУ нормами про електронний кабінет платника податків, який стане персональним автоматизованим робочим місцем платника податків. Працювати в ньому можна буде онлайн, без спеціально встановленого клієнтського застосування.

За словами регулятора, електронний кабінет забезпечить платникам податків досить широкий спектр функцій, зокрема:

• перегляд в режимі реального часу інформації стосовно платника податків;

• проведення звірки розрахунків платників податків з бюджетами, а також одержання письмового документу, що підтверджує стан таких розрахунків;

• управління сумами помилково та/або надмірно сплачених грошових зобов'язань;

• автоматизоване визначення обов'язкових для заповнення та подання форм податкової звітності та рахунків для сплати податків і зборів платника податків;

• заповнення, перевірка та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу;

• реєстрація податкових накладних в ЄРПН та акцизних накладних в ЄРАН;

• доступ платників податків до СЕА ПДВ в режимі реального часу та доступ до даних ЄРПН;

• отримання інформації щодо призначення, ходу та результатів його перевірок, отримання наказу про призначення перевірки та документів про результати перевірки;

• можливість адміністративного оскарження будь-яких рішень контролюючих органів;

• інформування щодо статусу контрагентів за публічно доступними даними;

• взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей, зняття з обліку;

• подання повідомлення про помилки, що виявлені в роботі електронного кабінету тощо.

Програмне забезпечення електронного кабінету є державною власністю, а платник податків має доступ до електронного кабінету на правах користувача.

У разі виявлення помилок у роботі електронного кабінету платник податків має право надіслати через електронний кабінет повідомлення технічному адміністратору про виявлену помилку. Якщо адміністратор визнає таку помилку, то платник податку звільняється від відповідальності.

Окрім того, під час електронної ідентифікації в електронному кабінеті автоматично заповнюються графи з інформацією про телефон, податкову та електронну адресу такого платника з Єдиного держреєстру.

Наразі даний сервіс працює у тестовому режимі з обмеженою кількістю функцій, тому програмне забезпечення працює не в повній мірі, що викликано рядом труднощів технічного характеру.

Сподіваємось, що після проведення податкової реформи та доповнення ПКУ відповідними нормами електронний кабінет платника податків дійсно стане персональним автоматизованим робочим місцем платника податків, який нарешті буде свідчити про створення реальної сервісної служби.

Варто зазначити, що нові податкові правила Мінфін традиційно має намір впроваджувати вже з 1 січня наступного року.

Будемо чекати і сподіватись на позитивні зміни у взаємовідносинах фіскальної служби та платника податків.

 

Аудит Консалтинг Груп «ADVICE»

 

Останні відео

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, ул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, вул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua