Звяжіться з нами

044 209 23 52 067 233 50 58

Звяжіться з нами

044 209 23 52
067 233 50 58

Дорожньо транспортні події

Рекомендації для водіїв (проїзд на червоний сигнал світлофора)

Проїзд на червоний сигнал світлофора - одне з найпоширеніших порушень Правил дорожнього руху, за яке передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу.

Якщо водій-порушник свідомо завчасно бачить червоне світло, яке горить, і свідомо їде на цей сигнал світлофора, то, на нашу думку, це порушення, яке не може бути чимось виправдане, оскільки являє собою величезну загрозу, насамперед, для пасажирів інших транспортних засобів, які їдуть на дозволений сигнал світлофора.

Рекомендації для водіїв (перевищення швидкості)

Перевищення швидкості автомобілістами - одне з найпоширеніших порушень Правил дорожнього руху, за яке передбачена адміністративна відповідальність у вигляді штрафу від 255 до 850 гривень, а в окремих випадках - у вигляді позбавлення водійських прав. У зв'язку з цим принциповим моментом для кожного водія є факт об'єктивного встановлення перевищення швидкості, оскільки за кожен перевищений кілометр розмір штрафу може бути збільшений.

Нововведення в Правилах дорожнього руху. Ви повинні знати.

 Як відомо, Президент України В.Ф. Янукович 08.07.2011 підписав Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надлишкового державного регулювання у сфері автомобільних перевезень".

 

 

Допомога адвоката при ДТП

Практика показала, що більшості неприємностей можна уникнути, якщо своєчасно звернутися до професіоналів своєї справи. У нас ви можете отримати грамотну консультацію, представлення ваших інтересів в органах ДПС, страхових компаніях або судах. У будь-якому разі ви можете розраховувати на нашу допомогу і формування конкретної програми дій.

Європротокол – крок в Європу або черговий фарс

 18 вересня 2011 року – день, з якого у вітчизняну практику вводиться поняття "ЄВРОПРОТОКОЛ". Ця подія пов'язана з прийняттям Верховною Радою України Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України відносно дорожньо-транспортних пригод і виплат страхового відшкодування". Основним ноу-хау даного Закону є те, що тепер водіям, які застрахували свою цивільну відповідальність, можна оформлювати ДТП (при відсутності потерпілих) без обов'язкової участі інспекторів ДАІ.

 

Якщо зазирнути в історію, то слід відмітити, що родоначальником Європротоколу є Франція. Сьогодні спрощена процедура оформлення ДТП прижилась у Великобританії, Іспанії, Чехії і навіть в РФ. Необхідно відмітити, що єдиного європейського законодавства відносно "Європротокола" немає, тому кожна держава встановлює свої правила, порядки і граничні суми страхового відшкодування за виключенням самого бланка Європротоколу, який носить уніфікований характер.

За своєю суттю і визнанню Європротокол - це, свого роду, офіційне повідомлення страхових компаній про ДТП, складене і особисто підписане учасниками такої ДТП, які застрахували свою цивільну відповідальність ("автоцивілка"). Тепер, правильно оформивши Європротокол, не доведеться очікувати на рішення суду, сплачувати штраф або контактувати з працівниками поліції з метою отримання тих чи інших довідок для подальшого отримання страхового відшкодування.

 Звісно, враховуючи те, що у наших водіїв відсутній досвід в оформленні таких протоколів, беручи до уваги особливості українського менталітету, рівень правового забезпечення послуг у сфері страхування, ступінь довіри до страхових організацій, спочатку будуть виникати певні конфлікти, непорозуміння і розбіжності. Але з часом все буде упорядковано і, сподіваюсь, всі відчують позитивний ефект від нововведення, тим більше, що позитивний досвід європейських країн це підтверджує.

 Єдине, що хотілось би побажати нашим законодавцям, так це не зупинятися на прийнятому нововведенні, а постійно відслідковувати його проблемні моменти і не допустити розчарування автолюбителів у європротоколі. Так, наприклад, невідомо, як сьогодні будуть себе поводити автовласники, які застрахували свій автомобіль по КАСКО і які стали винуватцями ДТП. Адже відповідно до Договору вони зобов'язані викликати співробітників ДАІ для оформлення ДТП, інакше їм буде відмовлено у відшкодуванні матеріальної шкоди. Яким чином в таких випадках будуть використовуватися європротоколи - поки невідомо, можливо скоро ми будемо мати відповідні зміни або роз'яснення.

 Крім того, викликає побоювання і той факт, що багато автолюбителів напевно будуть оформлювати європротокол з деякими помилками, оскільки досвіду в його складанні немає ні у кого. Чи не стануть якісь формальні помилки в оформленні протоколу підставою для відмови у виплаті страхового відшкодування?

 Враховуючи вищевикладене дуже хотілось би, щоб введення європротоколу асоціювалося з черговим кроком до Європи, а не фарсом.

 

АО Адвокатська фірма «ADVICE»

Адвокат Кулаков Віталій

 

Останні відео

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, ул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, вул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua