На етапі створення бізнесу у кожного його власника разом з безліччю питань постає одне з важливих – ведення бухгалтерського та податкового обліку. Хто заповнюватиме первинні документи, хто стежитиме за своєчасністю складання та здачі звіту, хто контролюватиме правильність сплати податків тощо...
Паперова робота, податкові та фінансові звіти – це одна з важливих сфер у життєдіяльності будь-якої компанії, яку не можна освоїти за кілька днів або довірити некомпетентній особі.
Іноді керівники підприємств, які зазвичай є власниками, на етапі початку сходження до «бізнес-олімпу» розраховують на власні сили. Вони самі складають документи, оплачують рахунки, складають та підписують первинні документи, звіти тощо. Але з розвитком діяльності рано чи пізно власнику (керівнику) доведеться зіткнутися з необхідністю делегувати функції так званого бухгалтерського обліку. Ось тут і починаються проблеми: як і де знайти досвідченого бухгалтера, який усе вміє та знає. Більшість звертаються до родичів та знайомих, які пов'язані з бухгалтерією та можуть вести облік підприємства. Але важливо відзначити, що це не зовсім зручно: по-перше, вони знатимуть, як Ви працюєте і скільки заробляєте; по-друге, вони не відповідають за свою роботу і не переживають за результат, а просто виконують Ваше прохання. Деякі шукають бухгалтера за сумісництвом, що також не зовсім зручно, оскільки не завжди можна до нього звернутися (адже він має основну роботу), не завжди він має досвід у Вашій сфері діяльності та відповідає за свої дії і результат.
Альтернативною формою ведення бухгалтерського та податкового обліку, яка позитивно зарекомендувала себе у розвинених країнах Європи, є аутсорсинг.
Аутсорсинг (від англ. outsourcing: (outer-source-using) використання зовнішнього джерела/ресурсу) – передача організацією на підставі договору певних бізнес-процесів або виробничих функцій на обслуговування іншої компанії, що спеціалізується у відповідній галузі.
Бухгалтерський аутсорсинг – це передача здійснення функцій бухгалтерії підприємства на виконання професійному провайдеру – аутсорсеру.
Якщо обрати цю форму бухгалтерського обслуговування Ви автоматично:
- позбавляєтеся монотонної і стомлюючої праці зі складання та обліку всієї фінансово-господарської документації;
- позбавляєтеся необхідності шукати кандидатів на посаду бухгалтера, підшукувати йому робоче місце, сплачувати заробітну плату, нести витрати на сплату єдиного соціального внеску;
- суттєво зекономите свої фінансові ресурси, оскільки тепер Вам не потрібно витрачати гроші на придбання комп'ютера та оргтехніки, купівлю спеціальних бухгалтерських програм, канцелярських товарів та паперу, купувати бухгалтерську літературу та оплачувати курси підвищення кваліфікації бухгалтера;
- позбавляєтеся необхідності їздити до податкової інспекції та пенсійного фонду (це може робити аутсорсер);
- отримуєте «у користування» команду бухгалтерів, які своїм досвідом та знаннями довели здатність надавати якісні професійні послуги (ми маємо досвід у різних сферах: торгівля, будівництво, послуги, виробництво, ЗЕД);
- отримуєте гарантію якісної підготовки та своєчасності подання звітів, гарантію правильності нарахування та оплати всіх обов'язкових податків та зборів;
- зможете сконцентруватися на основних цілях бізнесу, приділивши більше уваги його розвитку та просування, а не поточним бухгалтерським «купам» документів.
Найбільшою популярністю у малого та середнього бізнесу користуються абонентські програми. Це щомісячне повне ведення бухгалтерії за фіксованою вартістю – абонентською платою.
Приймаючи рішення про залучення до ведення бухгалтерії зовнішнього консультанта не потрібно думати про високу вартість такого сервісу, оскільки у будь-якому випадку Ваші витрати будуть значно меншими від витрат на утримання штатного бухгалтера.
Переваги роботи з нами
Звяжіться з нами
044 209 23 52